سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازاریابی اینترنتی با شبکه های اجتماعی و نگاهی بر عملکرد آنها

افزایش سهم بازار اینترنتی - Increase online market share

 

افزایش سهم بازار اینترنتی (به انگلیسی Increase online market share) – شما در وب سایت دیجیتال مارکتینگ پلن با مقوله های متفاوت بازاریابی اینترنتی (به انگلیسی Online Marketing) مانند  بهینه سازی جستجوی وب یا سئو  (به انگلیسی SEO) و نیز وبلاگ مارکتینگ یا بلاگ مارکتینگ (به انگلیسی Weblog Marketing) و همچنین سوشال مارکتینگ یا همان اصطلاح (صد در صد اشتباه) سوشیال مارکتینگ (به انگلیسی Social Marketing) آشنا می شوید؛ لطفا با ما همراه باشید!

قسمت اول این مقاله را از طریق این لینک مطالعه بفرمایید

افزایش سهم بازار اینترنتی و وبلاگ مارکتینگ

وبلاگ مارکتینگ بهترین شرایط جهت افزایش سهم بازار اینترنتی است. فضای رایگان بلاگ ها در ایران توانسته که تعداد مخاطب خدمات رایگان پسند را به خود اختصاص دهد. این فضاها با توجه به مخاطبین روز افزون خود بهترین فضا برای ورود محتوا و کسب جایگاهی در کنار جایگاه وب سایت است. بسیاری از شرکت ها با تلاش خود توانسته اند امروز جایگاه بیشتر از یک نتیجه را در صفحات اول به خود اختصاص دهند.
از طرفی امکان بزرگ تبلیغات کلیکی در محیط وبلاگ ها نیز به شما کمک مضاعف خواهد نمود تا با سرعت بی نهایت بیشتری مسیر حرکت در صفحات موتور های جستجو را تا صفحه اول طی کنید.  

افزایش سهم بازار اینترنتی و سوشال مارکتینگ

سوشالها نیز در افزایش سهم بازار اینترنتی جایگاه ویژه ای دارند. از طرفی تعداد مخاطبین بسیار بالای این فضاها بهترین وسیله برای افزایش بازدید وب سایت شما و تسریع در کسب جایگاه های اول موتور های جستجو هستند و از طرفی خود می توانند به تنهایی عاملی جهت نمایش یکی از نتایج موتورهای جستجو و یا همان افزایش سهم بازار اینترنتی باشند.

منابع و مواخذ افزایش سهم بازار اینترنتی


بازاریابی اینترنتی با شبکه های اجتماعی و نگاهی بر عملکرد آنها

بازاریابی اینترنتی با شبکه های اجتماعی و نگاهی بر عملکرد آنها

بازاریابی اینترنتی با شبکه های اجتماعی (به انگلیسی Social Networksو نگاهی بر عملکرد آنها -در وب سایت دیجیتال مارکتینگ پلن با مقوله های متفاوت بازاریابی اینترنتی (به انگلیسی: Online Marketing) و برند سازی اینترنتی (به انگلیسی: Online branding) و بازایابی بیمه (به انگلیسی: insurance marketing) و سئو سایت(به انگلیسی: SEO) و غیره آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.
 

بازاریابی اینترنتی با شبکه های اجتماعی - نحوه عملکرد شبکه های اجتماعی(Social Networks) :

بازاریابی اینترنتی با شبکه های اجتماعی

یکی از منابع تبلیغات دهانی(Mouth advertising)، شبکه‌های اجتماعیمی باشند.
این شبکه و بلاگ‌ها به مخاطبین خود اجازه ارسال مجدد نظرات درج شده توسط سایر مخاطبان در ارتباط با یک محصول تبلیغاتی را داده و با تکرار یک پیغام، افراد مرتبط با کاربر توانایی مشاهده آن را پیدا کرده و از این طریق آن پیام توسط اشخاص بیشتری مورد مطالعه قرار می گیرد.
بازاریابی اینترنتی با شبکه های اجتماعی
موسسه ها به وسیله سایت های اجتماعی قادر به همکاری و ارتباط با اشخاص می شوند.
بدلیل تکرر اطلاعات مرتبط با یک کالا ، افراد زیادی به سمت شرکت جذب می شوند. بوسیله سایت‌های اجتماعی(Social Sites)، موسسات توانایی همکاری و ایجاد ارتباط با دنبال‌ کنندگان شخصی را یافته که به تدریج این تعامل قادر به ایجاد احساس وفا داری در دنبال کنندگان و متقاضیان بالقوه می باشد.
همچنین، توسط گزینش شخصی  که باید در این سایت‌ها تعقیب شود، محصولات قدرت دستیابی به یک مخاطب هدف بسیار محدود را پیدا می کنند.
همچنین رسانه های اجتماعی(social media) می توانند مقدار گسترده ای از اطلاعات مرتبط با محصول و خدمات را که امکان علاقه مشتریان نسبت به آنها وجود دارد را  ارائه دهند. بوسیله  فناوری نوین" آنالیز مفهومی(Conceptual Analysis)"، بازاریابان قادرند فرکانس های خرید را، مانند محتوای اشتراک گذاری شده بوسیله اشخاص و پرسش های  ارسالی آنلاین را کشف نمایند. فهم این امواج و فرکانس های خرید، به گروه فروش کمک می کند تا کاربران بتوانند مقصد درستی را اتنخاب و بازاریابان بتوانند پویش‌‌های تبلیغات محور مربوطه خود را ایجاد نمایند. باید در استراتژی‌ بازاریابی(marketing strategy) سازمانها و در راستای همسان سازی رسانه های اجتماعی ،الگوی بازاریابی(Marketing plan Template) ایجاد شود.
 
بازاریابی اینترنتی با شبکه های اجتماعی
ایجاد الگوی بازاریابی در راستای همسان سازی رسانه های اجتماعی

بازاریابی اینترنتی با شبکه های اجتماعی - هر یک از الگوهای  بازاریابی مشتمل بر مراحل زیر می‌ باشند:

  • گزینش رسانه های اجتماعی بالقوه قابل استفاده

  • معین کردن یک برنامه مالی

  • معین کردن نوع ساختار سازمانی جهت مدیریت رسانه اجتماعی در بازار

  • انتخاب مخاطب مقصد

  • تبلیغ دستاوردها و خدمات

  • ارزیابی مقدار فعالیت

اکنون 76 درصد از موسسات تجاری ،از بازاریابی رسانه های اجتماعی بهره می برند. خرده فروشان تجاری ،بوسیله بازاریابی رسانه‌های اجتماعی ، میزان درآمد خود را 133 درصد افزایش داده اند.

منابع و مواخذ:

marketingdigitalplan


فنون بازاریابی اینترنتی

فنون بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing Techniques) - شما در وب سایت دیجیتال مارکتینگ پلن با مباحثی مانند  بهینه سازی جستجوی وب یا سئو  (به انگلیسی SEO) و وبلاگ مارکتینگ یا بلاگ مارکتینگ (به انگلیسی Weblog Marketing) و همچنین سوشال مارکتینگ (به انگلیسی Social Marketing) آشنا می شوید؛ لطفا با ما همراه باشید!

فنون بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing Techniques)

فنون بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing Techniques) -ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدئویی  (Video Marketing)


از تولیدات و خدماتی  خود، ویدیوهای جذابی بسازید


با بالارفتن شتاب اینترنت و موجود بودن رسانه های اجتماعی مبتنی بر ویدیو ، بیشتر کاربران اینترنتی با هدف کشف جدید ترین فنون بازاریابی اینترنتیدر جست و جوی فیلم های آموزشی و کاربردی مورد نیاز خود می باشند. از تولیدات و خدماتی که در موسسه خود عرضه می کنید، ویدیوهای جذابی ساخته و سپس آنها را در فضای اینترنت نشر دهید تا بازدیدکنندگان فراوانی از این طریق با شرکت و خدماتی که ارائه می دهید آشنا شوند.

فنون بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing Techniques)  -تبلیغات وجه محور (Paid advertising)


نمایش بنر موردنظر در وب سایت های مختلف

بر همان مبنا که روزانه در مناطق پر ازدحام شهرها بنرهای تبلیغاتی رویت می شود، در وب سایت های پربازدید نیز بازدیدکنندگان به وفور با چنین تبلیغاتی روبرو می شوند و این موضوع بنر را به عنوان یکی از تبلیغات وجه محور تبدیل به یکی از بهترین فنون بازاریابی اینترنتی نموده است.
لازمه این گونه از تبلیغات، پرداخت ماهیانه هزینه ای جهت نمایش بنر مد نظرکاربر، در قسمت های گوناگون وب سایت های پرترافیک است.
همچنین به جز نمایش بنرهای تبلیغاتی، بعضی از سایتها نیز این امتیاز را در اختیار کاربران قرارمی دهند که آدرس لینک صفحه مد نظر خود را در بخشی از وب سایت درج نمایند. لیکن با عنایت به اینکه شیوه مذکور، ترافیک زیادی برای شما بدنبال نخواهد داشت و توصیه گوگل مبنی بر عدم خرید لینک، این روش توصیه نمی شود.

فنون بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing Techniques)  بازاریابی با موتورهای جستجو (Search Engine Marketing)



 ارتقاء جایگاه یک سایت در مقایسه با سایر سایت ها 

این شیوه به دو شکل رایگان و غیررایگان  انجام می پذیرد. در حالت رایگان ، بهینه سازی درست و اساسی وب سایت و بهره گیری از شگردهای سئو سبب شده تا سایت موردنظر در نتایج جستجوی بدست آمده گوگل، در مقایسه با سایر سایتها ، جایگاه بالاتری یافته و بازدیدکنندگان را به شکل کاملا هدفمند به سوی وب سایت بهینه شده هدایت کرده و درنهایت فروش را افزایش می دهد.
موتورهای جستجوی معروفی همانند گوگل علارغم  شیوه مذکور، این زمینه را برای کاربران فراهم می کند که بتوانند با پرداختن مبلغی جهت نمایش عبارت مخصوصی ،در کنار نتایج جستجو دیده بشوند.

فنون بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing Techniques) - بازاریابی با شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)


آشنایی با توانمندیهای شما در رسانه های اجتماعی

این شیوه نیز مانند روش قبلی به دو شکل رایگان و غیررایگان انجام می پذیرد.شیوه رایگان بصورت فعالیت در رسانه های اجتماعی انجام و کاربران موجود در این شبکه ها را با موسسه موردنظر و تولیدات ارائه شده آن  آشنا خواهد کرد.
شیوه دوم نیز توسط پرداخت مبلغی، سبب رویت تبلیغ شما در صفحات گوناگون رسانه های اجتماعی خواهد شد.

منابع و مراجع:

 

Every social media marketing strategy to grow your business<\/h3>

Search engine marketing - Wikipedia<\/h3>

5 Online Marketing Strategies for a Tight Budget - Entrepreneur<\/h3>

Paid advertising<\/h3>


بازاریابی و فروش اینترنتی – خصوصیت بازاریابی در تجارت الکترونیک

 بازاریابی و فروش اینترنتی – خصوصیت بازاریابی در تجارت الکترونیک , ما شما را در وب سایت دیجیتال مارکتینگ پلن  با مقوله هایی مانند سئو (SEO( ، بلاگ مارکتینگ  Weblog Marketing و نیز سوشال مارکتینگ Social Marketing آشنا می کنیم؛ لطفا با ما همراه باشید! 


شتاب سریع در تحولات فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و کسب پیشرفت های شگفت انگیز موجب جهانی شدن فناوری اطلاعات شده است بنا به گفته کارشناسان علم مدیریت امروزه برای رقابت در بازار (market) بایستی با زبان و ابزارهای آن آشنایی داشت . 

مایکل پورتر: اینترنت(internet) نقش گذشته استراتژی و رقابت را دگرگون کرده است.


با توجه به بالا رفتن سطح دسترسی عموم مردم به اینترنت برای موفقیت در تجارت الکترونیک Electronic business باید خصوصیات بازاریابی (marketing) را در محیط الکترونیک دارا بود.

بازاریابی و فروش اینترنتی  – خصوصیات تجارت الکترونیک:

 
برای موفقیت در تجارت الکترونیک باید خصوصیات بازاریابی و فروش اینترنتی را دارا بود

 

  • جهانی شدن تجارت

  • حذف محدودیت های زمانی و مکانی

  • پایین آمدن هزینه خرید

  • بالارفتن درصد فروش

  • از بین رفتن محدودیت زمان در معاملات

  • دسترسی سریع و راحت به اطلاعات مورد نظر

  • کم شدن هزینه های معاملات و....

 

بازاریابی و فروش اینترنتی  –تغییرات به وجود آمده در شرایط رقابتی به واسطه تجارت الکترونیک:

جهانی شدن رقابت و جهانی شدن بازار به واسطه تجارت الکترونیک در بازاریابی و فروش اینترنتی

  • ظاهر شدن و واردشدن سریع رقیب های جدید

  • جهانی شدن رقابت و جهانی شدن بازار

  • رقابت زیاد در استانداردها

در تجارت الکترونیک به علت جستجوی عموم برای یافتن محصولات با قیمت پایین تر رقابت نیز فشرده تر می شود بدین ترتیب باید بر روابط بلند مدت بر خط بیشتر تاکید شود طبق نظر 80 درصد از فروشندگان آمریکایی قیمت(price) مهمترین عامل برای بازدید مجدد از سایت است میتوان از جداول زمانبندی مسابقات ورزشی و یا انتخاب موسیقی مورد علاقه برای جذابتر نشان دادن سایت خود استفاده کرد.
 فناوری اطلاعات بر ابعاد فعالیت های بازاریابی تاثیر گذار است.
دیدگاه های جدیدی برای بازاریابی در محیط اینترنت مورد نیاز است . به اعتقاد ریپورت و اسویکولا هر شرکتی در دو دنیا امروزه رقابت می کند محیط بازار = دنیای فیزیکی و فضای بازار = دنیای مجازی اطلاعات منبعی برای به وجود آمدن ارزش برای مشتریان( customers) است و باید امروزه تمرکز بر تقاضا باشد و نه بر عرضه.

مطابق نظر اوربان اینترنت قدرت زیادی را به مشتریان داده است که منجر به تشکیل پارادایم (paradigm) بازاریابی از طریق مشتری به شرکت های تجاری است.
بدلیل مزیت رقابت پایدار برای شرکت ها بدون شک نیز سوددهی در سایر صنایع با ظهور اینترنت کاهش یافته است.        

اینترنت موجب مشکل تر شدن حفظ مزیت رقابتی پایدار شده است ولی باعث به وجود آمدن امکان جدید برای استراتژیک متفاوت تر از رقبا  میشود. اینترنت یک بازار کامل را به دلیل دسترسی جامع به اطلاعات(information)  ایجاد کرده است زیرا خریداران می توانند خدمات فروشندگان (Services Sale)را با هم مقایسه کنند. 


اینترنت یک بازار کامل را به دلیل مقایسه خدمات فروشندگان توسط خریداران فراهم کرده

اینترنت یک بازاریابی رابطه مند را طلب میکند همچنین خدمات و ارتباطات بصورت بلند مدت را با مشتریان فراهم می سازد این تاثیرات در بازاریابی بین المللی(international marketing) نیز صدق می کند .
در بازاریابی بین المللی تغییر محیط عمومی یعنی فرهنگ ها و قوانین و مقررات و زبان های خارجی و مالکیت معنوی اهمیت دارند.

 

منابع و مواخذ:


کیس استادی شماره 912...53 - خدمات آموزش گریم

کیس استادی شماره 912...53 - خدمات آموزش گریم - وب سایت بازاریابی دیجیتال - ارائه کننده خدمات سوشال مارکتینگ - کانتنت مارکتینگ -بازاریابی محتوا - وبلاگ مارکتینگ - اس ام اس مارکتینگ - بهینه سازی جستجوی گوگل - SEO - ایمیل مارکتینگ - کانتکت مارکتینگ  - کامنت مارکتینگ - بنر مارکتینگ - فکس مارکتینگ - بازاریابی توسط سایت های تبلیغاتی - بازاریابی موبایلی (App Marketing)  - بازاریابی توسط بازی ها (Game Marketing) - برند سازی اینترنتی - افزایش سهم بازار اینترنتی - تحقیقات و آمار اینترنتی - کنترل رقبا در اینترنت

کیس استادی شماره 912...53 - خدمات آموزش گریم

 

marketingdigitalplan