سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازاریابی اینترنتی با شبکه های اجتماعی و نگاهی بر عملکرد آنها

افزایش سهم بازار اینترنتی - Increase online market share

 

افزایش سهم بازار اینترنتی (به انگلیسی Increase online market share) – شما در وب سایت دیجیتال مارکتینگ پلن با مقوله های متفاوت بازاریابی اینترنتی (به انگلیسی Online Marketing) مانند  بهینه سازی جستجوی وب یا سئو  (به انگلیسی SEO) و نیز وبلاگ مارکتینگ یا بلاگ مارکتینگ (به انگلیسی Weblog Marketing) و همچنین سوشال مارکتینگ یا همان اصطلاح (صد در صد اشتباه) سوشیال مارکتینگ (به انگلیسی Social Marketing) آشنا می شوید؛ لطفا با ما همراه باشید!

قسمت اول این مقاله را از طریق این لینک مطالعه بفرمایید

افزایش سهم بازار اینترنتی و وبلاگ مارکتینگ

وبلاگ مارکتینگ بهترین شرایط جهت افزایش سهم بازار اینترنتی است. فضای رایگان بلاگ ها در ایران توانسته که تعداد مخاطب خدمات رایگان پسند را به خود اختصاص دهد. این فضاها با توجه به مخاطبین روز افزون خود بهترین فضا برای ورود محتوا و کسب جایگاهی در کنار جایگاه وب سایت است. بسیاری از شرکت ها با تلاش خود توانسته اند امروز جایگاه بیشتر از یک نتیجه را در صفحات اول به خود اختصاص دهند.
از طرفی امکان بزرگ تبلیغات کلیکی در محیط وبلاگ ها نیز به شما کمک مضاعف خواهد نمود تا با سرعت بی نهایت بیشتری مسیر حرکت در صفحات موتور های جستجو را تا صفحه اول طی کنید.  

افزایش سهم بازار اینترنتی و سوشال مارکتینگ

سوشالها نیز در افزایش سهم بازار اینترنتی جایگاه ویژه ای دارند. از طرفی تعداد مخاطبین بسیار بالای این فضاها بهترین وسیله برای افزایش بازدید وب سایت شما و تسریع در کسب جایگاه های اول موتور های جستجو هستند و از طرفی خود می توانند به تنهایی عاملی جهت نمایش یکی از نتایج موتورهای جستجو و یا همان افزایش سهم بازار اینترنتی باشند.

منابع و مواخذ افزایش سهم بازار اینترنتی